tired~

selamat malam awakk~

hari neyy sumpaa babe , penat giloss :'( semalam dah lah tido kol 5.45 pagy . bangun kol 9pagy plakk .
mana tahan . pagi2 mama dah jeritjerit kejut akuh bangun ho . aku ingat kan rumaa terbakar , rupenyer suara mama aku ><' HAHA . mama akuh ajak kuar g town beli barangg , niat mmg tanak pegy . sbb mengantukk giloss larh . tapiii , akuh gagahkan dirii mangun dari lena sepi kuw dengan malasmalas + lambatlambat demi menemani mama terchenta ;P *ayat bodek* HAHA . pastuh balikk tuh aku tgk tb safa&marwah . after that , cter alissa pulak . lepas tuh plakk turn citer dongeng . HAHA . layan indon jewp selama 3jamsetengah .
XD . ptg tuh , ales col ajakk kua g cc teman dea . aku malas gilerr lha . tapi cian punya pasal , aku teman gak . balikk dlm ujan lebat lak tuh =,=' . lepas akuh rehatrehat jap , abah akuh ajak g jayen pulakk . ><
na pegy cary phune katanya . tapi tadea choice yg bestt . nanty na pegy tgk kat carrefour plakk .
pftt~ memang penatt ;( 

balikbalik jewp , masok rumaa teross on9 ouh . addicted giloss dengan mukabuku neyh ^^,

0 orang puji Pinky Cun :3: