i miss all of them :'(

\
*miss you all like crazyy you know :')


heyy !
aku na bagitao korang ney . korang na tao ta ? err , nak ke tanak kena nak jugakk . ( ayat keling ) bhahaaha XD . oke oke . stop . back to the tittle . hmm , ape tittle aku eyh ? ( eh , bule buad main main pulak minah ney -.- ) haha . oke . sabar ! tittle nye , i miss all of them . atau dlm erty kata yg lain , saya rindukan mereka semua . butt who ?
okeee . meyh aku list sorangg sorangg kay . biar puas aty :')

9~hajaratul husna :) ( hajar sorang tadea fb , so , ta leyh lha letak link dea . )

*wahh , bangge aa dorang aku letak tittle CIK plus link fb dorangg dekat belog semak aku ney XD and , aku dah tulun femeskan hampa neyh :P so , cepat bayarr 5posen ! oke nampak aku try bergurau .

continue..
aku rindu weyhh dengan depa depa tuh . hampa tao apa ? huhu . dah 5 hary kod ta meet dorang . plus cuty lagi 7hary ney . aduhh . dah lama ta date dgn dorang . ta gussip dgn dorang . ta makan nasi lemak dgn dorang dlm kelas . sumpah aku rindu weyhh . rindu setengah mati uhh . >< . 

besokk ade kendury rumaa si Farah . abe beliau yg study kat jepang (jepun) na kawin . cannot be sure whether to go o not lha :'( kalau aku dah rase okee sikit , aku pegy lha kay :') tunggu je aku . if aku ta bule pegy jugakk , tapao kat aku nasik minyak abe mu tao Farah . heee .

eyh , baru ingat lha . besok ade extra classes kod . tapi aku tatao besok subjek ape , aku group dgn sape , aku terpilih o tak . ahh , lantak lha . nanty bile dah betul betul sembuh baru aku pegy . test pon aku amek 4paper je . lagi 5paper aku ta amekk . sebab dah ta sempatt . dgn mc ape pon tadea , aku pon ta sure whether aku bule amek lagi o tak test tuh :'(

okee lha . dah penat menaip . i think i need rest rite now . do pray fer my recovery yaww :') thanks alot my dearr . 

p/s : phune aku dah 2hary off weyhh . aku ta cas pon . ta berdaya na p cas lha . ahaa . tengok ! aku pemalas weyh :'P

gtg now . byeeee <3

0 orang puji Pinky Cun :3: