nasob -..- means B O S A N XD

 
*nak hangouttttt*

hellohh : )

Hariney serius bosan ohh . Tatao na buad ape . act , hariney banyak activity but , aku skip . malas lha na bangun pagi =.= (terokk kann?) err , tao dah . penyakit malas aku ney mmg sukar untuk disangkal lagi . huhuhu . na tao aku ada activity ape ? oke lha . aku bgtao . kang ta bgtao majok pulakkkk . Bhahaha . joking oke ! aku ade training netball hariney plus kelas tambahan geografi plus kena pegy kenduri ruma sedara . *harus  pergi kenduri ney* bapak aku cakap . then , petang ney mama abah na pegy tgk kawan lama beliau masa kat jb dulu tuh , sakit kat hospital Seberang Prai . dok ward ICU ohh :'( .

see . banyak kan ? last last aku made decision ! semua aku TAK PERGI ! HAHA . puas ! so , bile dah kena tggl sorang kat ruma , perasaan boring mencube  untuk memenuhi ruang rindu  pikiran . sangat merimaskan . tetibe datang satu idea tah dari mana datang nya . na tao idea apa ? hee . ape kata kite kuar pegy tgk Hikayat Merong Mahawangsa ? 

tapi tapi . still ada masalah >< aku na pegy dgn sapa ? Cik Tini sekarang dok berjemur tgh panas training netball . Cik shasha tadea duit . Cik Diera sebok menternak lemak kat kenduri kawin org =.= . Cik Lily demam campak . Cik Dyba dok kumpul duit na beli aeroplane -.- Cik Cik aku yg lain tgh dok tambah pengetahuan Geografi dorang . 
huwarhh T___T na pegy dgn sapa neyyy ? ada yg na teman ta ? :')

jom lha . jom lha . jom lha XD

0 orang puji Pinky Cun :3: