akhirnya disini~ semoga kau bahagia T__T


berakhirnya disini T___T


assalamualaikum , selamat pagi Kasih , Sayang dan Cinta .

okeee . mula detikk neyy , aku SINGLE weyy , so ? anybody care ? hmm , as i know . tadea sape kesah pon . yeahh . aku tao dah . 

okee . kalau na diikutkan , hari ney genap lha 


tapiiii , na buad macam mana kann , jodoh ta panjang . redha jeh lha . lagi pon aku tao lha , aku ta rety jage dea . selalu ta amek berat pasal dea . selalu ta peduli kan dea . ye lha . semua aku yang salah . fineeee -____-

tanakk cakapp banyakk . korangg view lha neyy . bukan niat na bukakk pekung didada . but , hanya untuk simpanan sendiri . sape terasa , im sorry , aku jugak manusia biasa yang ta lepas dari buad kesalahan .

-
-
-
-
-
-
tyme neyy , dea marah aku sebab aku off phune .
heyy-lohh aku bukan sajesaje tanak on okay .
phune aku tadea bateri .
cas rosakk bhaii .
lagipon , selama phune aku on mane ade nye dea na send msg kat aku >..<
tyme aku ta on , baru gewdik na send msg bagai .
padann lhaa .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





okee . part yg dea bising marahmarah , konunkonun jeles lha aku commentcomment dgn bebudak fb panggil kanda dinda , b baby bagai .
fyi~ ini semua drama jeh lha . sampai 196comments youu . 
ohh , maybe sebab tuh jeles ><
wahh , haruss kee jeless ?
kau tatao ke , status aku tuh untuk kau dgn DEA !


deyy , tak payahh na amekk haty sangat lha yea ,
kau tao , aku lagi geram bila kau dok commentcomment dengan DEA .
aku tatao pon kau dok comment dgn DEA sebenarnya , tapi ade lha sorang hamba Allah ney , dah TERbagi tao aku .
aku ta bole view wall DEA sebab aku dgn dea ta friend pon kat Facebookers tuh .
tapi tak bodo . tak kan aku ade 1 FB je kod kann ?
hee , aku add DEA and aku da tgk comments korangg .
perghhh~ menanahhh =..=
-
-
-
-

bace status DEA pon dah bebaii , ape lagi commentcomment hampa kann ?

sendiri fikir lha yea .

act , aku dah lama sabar dengan kau . aku selalu jugak view acc fb kau . inbox kau paling penting untuk aku setiap kali aku log in fb kau . bila aku bukakk jeh , macammacam ade weyhh , bila aku tanya kau , kau cakap  tadea pape . okee fine . aku malas na tanya lagi . aku malas na gado dgn kau . aku biaa jeh . aku sayang hubungan ney . family aku semua dah suka dengan kau . tapi kau suka buad perangai and than bila dah ade krisis macam ney , kau selalu salahkan aku balik . konun nya aku ney ta penah pedulikan kau . heyy ! WTH lha . kau fikir aku hape ? last word to you MR.S - - - - > i love you more than you love me , but i  really hate  when you lying to me T___T

p/s : entry luah perasaan . 350patahperkataan
sekian~

0 orang puji Pinky Cun :3: