alangkah indahnye dunia bila kita semua tak akan membesar :')



tamatlah zaman persekolahan
masih dihantui memori 
waktu kecil waktu yang gemilang
oh Tuhan ku tak mahu pergi

alagkah indahnya dunia 
bila kita semua tak akan membesar
alangkah indahnya dunia 
bila kita semua akan bersama selamanya

tak lupa pelbagai peristiwa 
waktu pergi mengaji 
ponteng kerana ku macam ta biasa 
hoo hoo..

alangkah indahnya dunia 
bila kita semua tak akan membesar
alangkah indahnya dunia 
bila kita semua bersama selamanya



awwww . howttt . gyla babeng suka dgn band ney .
lagu lagu beliau semua bestbest weyy .
tambah tambah lagu ney .
heeee . 
fer Hujan Band keep it up oke babes ?
i'll support you forever <3
i lup u lha Hujan oiiii <3
muahh muahh muahhh =.='

p/s : entry kali ney hanya untuk Hujan Band sahaja . wakaka XD . err , eventhough tengah selsema katak sekarang aku maseh sempat untuk aku buad entry untuk depa ohh . aku tao hampa sume dah dengar lagu ney lagi awai dari aku ,  tapi , ape aku kesah ? >< aku memang selalu lambat . SELALU LAMBATTTT..... aku tao dah T______T

okee lha baiiiiiiiiiii

0 orang puji Pinky Cun :3: