merentas desa 2011 SMK Lunas .


weyhhh , penat gyla habaq hang . tapi tatao kenapa kali ney rase mcm sat ja dok dlm estet tuh . sat sat pon peluh dea bole gagah aa jugakk . kami dah lha my lambat . bangun tidoq pon pukui 7.10a.m . bangun bangun ja teros call soed , tanya dea ada kat mana . naseb dea pon baru na pakai seluaq . opsss* lucah . 

aku pon ape lagi . pegy mandi teros arh . kalut kalut pakai baju . then , soed pon mai . mintak tolong abang aku lha hantaq . sebab semalam plan na p sekola jalan kaki . tapi rase mcm dah lambat lha pulak . 

sampai je kat skola , teros p cary geng bas sekola  aku . then nampak geng aku ramai kat rumah rajawali (biru) 
teros dok situ lha . lupa daratan yang aku rumah kenyalang (kuning) sebenarnya . Bhahaha XD

lepas tuh dok warm up sat , then teros lari . sepanjang perjalanan dlm estet tuh , nothing spesel pon . biasa biasa sajaa -.-' cuma ingat na sampai sekola cepat jehh . tumit kaki pon dah sakit . 

sampai jeh kat dlm sekola . ape lagi kan . snap snap snap lha . bukan ape , just na buad kenangan jeh . nanty nanty belom tentu dapat jumpa lagi . masing masing dengan haluan sendiri . so , jom kiteeee enjoyyy ;-P

soed & kirah :D

Hajar yang malumalu kucing -,-

Shasha & Kirah.. konun konun sweet lha tuhh >< HAHA

makan makan ! Dhira & Dieba

"eshh , awat laksa tamau masuk sudu ney", Liyana bermonolog sendiri XD

Fatin & Lily~ control jangan tak control :-D

Geng Bas Sekolah XD

eiykin :D

suka picca neyyy <3
see , stokin sape palinggg menyerlahhhh ?
of course lha stokin Cek Eton Pinkyy kan kan ?
(masok bakul angkat sendiri)
ceyhh , kesah plak aku .
HAHA 

p/s :: Cik Tini ta p sekolah tadi . beliau demam . ouhh , sangat kesian -___-
err , next entry just fer my beloved mommy . wait yaa . 

0 orang puji Pinky Cun :3: