aku tak paham dengan kau !



serius aku ta paham dengan kau , kau dan kau serta kau .
kenapa semua neyh mesty jady ? semua nye dah semakin baik kalau nak diikutkan , tapi hanya sebab sesuatu yang ta pasty , semua nye jady lagi macam dulu . atau kau memang suka hidup dlm keadaan huru hara macam neyh ?

ohh babe ! please lha . kita dah semakin dewasa , dont act like childish okay . ape yang boleh kite settle kan , kite settle baik-baik . tak perlu masam muka macam ney . pedih tao tak ?

kite dah kawan lama , mana-mana pergi mesty ada kita semua . kite ada banyak kenangan bersama . kau ta lupa semua nye lagi kan ? aku sure kau tak kan pernah lupa :)

aku nak kite semua berbaik seperti dulu T__T

    notakukupink :: mama pergy kolumpo lagi . seriyes aku ta suka . hmm , dah lha pergi sengsorang . eshh . -_____- jaga diri tao maa :'( balik cepat .          

kbaii </3

0 orang puji Pinky Cun :3: