hentikan lah semua neyh . please :'/


serius tak sangka semua ney akan jadi . akan kah ada perang dunia lagi ? aku tanak . pelis . kenangan dulu terlalu perit untuk dikenang lagi . apatah lagi diulang semula . 

pedih . tolong jangan dihina keluarga aku . tolong jangan kacau keluarga aku . tolong jangan ganggu mak ayah aku . aku tak sanggup . jangan lukai haty kecil mereka . cukup sekali kau luka kan mereka 'dulu' . jangan diulangi . aku tak berdaya untuk menghadapinya . 

baru aku sedar kemelut yang terjadi ini . baru sangat-sangat . terasa . apa salah kami ? apa salah keluarga kami pada korang ? tidak puas kah korang berdendam pada kami ? kami tak perlukan wang ringgit korang . tak perlukan perhatian korang . tak perlukan apa-2 dari korang . yang kami perlu , tolong jangan diganggu kebahagiaan keluarga kami .

bagaimanapun mak ayah kami , buruk rupa kah , buruk perangai kah , mereka tetap mak ayah kandung kami . yang setia menjaga kami . tolong . aku mohon . jangan di hancurkan mahligai bahagia kami ini . 
menitis air mata saat entry ini di taip . bergegar hati saat aku tahu korang semua membenci keluarga ku dibelakang . T.T

mama abah , moga tabah hadapi ujian ini . kami sebagai anak-anak mama abah , tak kan biarkan sesiapa sentuh mama mahupun abah . ini janji kami :'/