ekspresi diri.



oh hai kawan, acano kehidupan di awal tahun dua ribu dua belas ni? ada baik ka takdak baik?

bagi aku, aku still rasa biasa jeh, nothing much have changed, yang paling ketara pun kehilangan kengkawan. end of high school studi. no jobb. unemployed. no money. no shopping. no have fun. just being myself. ahh. bosan~

nak balik kampung, tapi kampung takde. nak jumpa saudara saudari semua jauh di perantauan. nak keluar dengan kawan, sibuk mencari duit poket. nak keluar sendiri tak boleh. "nak adik lagi boleh maaaa?," =]

macam ni lah kehidupan aku sampai bulan tiga, insyaAllah. lepas tuh mesti nak ada kerjaya. i mean takmau unemployed dah. buang masa. aku nak simpan duit. nak beli banglo yang ada lampu chandelierrrr. yaa, itu impian aku sejak muda remaja. harap sangat dapat jadi kenyataan. insyaAllah. Aminnnnn. =')

serius sampai sekarang aku taktau aku nak jadi apa nanti. biaq lah keputusan SPM menentukan segalanya. aku berserah pada takdir.

**Yaa Allah, Kau berikanlah kami keputusan yang terbaik untuk SPM dua ribu dua belas. Sesungguhnya Engkau Maha Pemurah. Setidak-tidaknya Engkau berikanlah kami apa yang kami ingini dan mampu membuat kedua ibu bapa kami tersenyum Ya Allah. Dan janganlah kau berikan kami kegagalan. Aminn Ya Rabbalalaminnn**

2 orang puji Pinky Cun :3:

Ainnnn said...

amin.serious seram nak amek result nnti :)

Scha Rosl said...

aku pun samaaa, semoga kau dapat 10 A+ tau babe :)