sakit = hapus dosa?


assalamualaikum rakan dan taulan.

sihat sejahtera kah anda semua?
harapnya semua dalam keadaan baik dan menggembirakan ya kawan-2.
intro takmau kalah =.=

just because, aku sendiri tengah sakit sekarang ni, saje la gedik mengada-ngada nak buat title cenggitu.
so, jangan take serious sangat lah kan.
santai ja okep.

act, aku ni sihat jeh, sejak balik dari kolumpo dua hari lepas, baru la sakit demam selsema ni semakin menjadi-2.
aku yakin sakit ni berpunca dari baby-baby dekat kolumpo tuh,
as you know, dekat kolumpo tuh aku ada 7orang baby yang comel-2. alangkah malangnya semuanya sakit.
i mean, dorang demam and selsema. makcyik-2 aku dah pesan jangan cium sangat, kang jangkit.
tapi degil.
ha, skrng, selsema demam la makan diaaaa :P
aku cium Ammar Mirza sampai Ammar kencing dekat seluar jeans akuuuu tau tak, uwaaaa. 
dah tu boleh pulak buat muka tak bersalah.
haahhaa. geram jeh tengok.

nasib baik comel, tak jadi nak marah. haha.
so, sekarang aku la yang jadi mangsa, 
mangsa makan ubat yang pahit hebiaq tuh.
grrrr. 

okep la, till then. 
nak p melantak ubat sat.
eh, pakai coolfever duluuuu 
then boleh tido sampai esokkk.
tata.


lot of love,
Ameera Rosl.

0 orang puji Pinky Cun :3: