suka tak suka.


cuti sekolah dah mula sejak jumaat lepas. fikiran aku buntu. tak boleh fikir dengan waras. tak suka sekolah tu. tak suka kelas tu, tak suka budak-2 tu, tak suka semua tentang itu.

aku tak rasa aku boleh pegi dengan semua tu. entah. buntu lagi. adakah tempat aku kat situ? adakah masa depan aku bermula dari situ? blank.

aku dipisahkan dengan kawan aku. lagi rasa tak suka tu membuak-buak. bagai orang bodoh duduk dalam kelas tu. orang lain ade kawan kiri kanan. aku bukan taknak berkawan dengan yang lain, tapi yang lain sudah ada kawan yang cukup jadi mereka tak memerlukan aku. aku rasakan.

main bingo sorang-2. cakap dalam hati. conteng semua muka surat buku yang ada dalam buku. tengok kebahagiaan orang lain depan mata. apakah semua ini. menyakitkan tahu? =/

aku cuba nak jadi kuat, independent person, tak cengeng, boleh buat keputusan sendiri, tapi. sayang seribu kali sayang. aku belum bisa untuk semua itu.

aku dimanjakan sangat ke sampai akhirnya aku begini? *tepuk dada tanya selera.

nak terus terang pun aku tak mampu. takut perasaan mereka terluka. mereka nak aku banggakan mereka. mereka nak aku berjaya dalam hidup, mereka nak aku bahagia dunia akhirat. tapi aku.......

susah rupanya jadi orang dewasa. dulu time aku 14tahun, aku nak sangat umur aku cepat melangkah ke18. dan pada saat aku 18, aku nak sangat ke umur 14tahun. :') apa kan daya, nasi dah jadi bubur.

aku rindu kawan-kawan baik aku yang dulu (Y________Y) menangis tak berlagu sekarang ni ha..
post macam orang sakai,. harap-2 takde yang baca, ameen :')

aku harap sesuatu yang baik akan berlaku bila tiba di depan kelas enam rendah dua 10hb depan. harap sangat. Ya Rabb Kau kabulkanlah permintaanku padaMu. AMEEENNNNNNN :'( 

2 orang puji Pinky Cun :3:

green|tea said...

HAHA , I bace u know .
btw , owsem lha lagu blog ni . lagu pe ?

AMEERA rose said...

@green|tea a little love by fiona fung. :D aww, malu la you bace. dah la taip macam hape jeh ni :/