susahhhhhhhh



hard to say.

sigh**

kita mintak tolong secebis jeh, tu pon susah nak membantu. dunno why? is that we called friend? 
no need to bring out your money neither ur energy.

benda kecik jaaaaaaa, sumpah kecik. tu pon tak boleh tolong. ahh. lebih baik tak payah ada kawan macam ni.

ni baru mintak tolong benda kecik, kalau mintak tolong pinjam duit ka, minta tolong bawak p dating ka, mintak tolong temann p merata ceruk alam ka, memang sah tak nampak muka.

sorry to say.
its hurt me,
dont you feel the same my friendssssssss?
no? oh okay, now i know who are you to me, thanks for being there.

nampak aku bila hampa susah ja, bila aku mintak bantuan, alasan bertubi tubi keluaq dari mulut. eee. how bad you are. 

just for reminding , dont ever find me when youre in trouble.

i will kick your ass if you find meeee !!!!!!

marah betol ni.

semua perangai macam hapa lagi, janji macam keling botoi pon ada, tikam belakang ada, hahahahhahaa
ishhh, awat malang sangat aku jadi orang ni?

pilih kawan pun tak reti,

sudahhh lah, tak boleh hidup lah dengan kawan macam ni, sesak nafas. boleh mati awal. 

baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

2 orang puji Pinky Cun :3:

onie said...

awakkkk,masa ni la kita tahu sape kawan kita :D

Mr Brightside said...

setuju dengan kamu. nice blog! hope you can follow me at Horrible adorable too. TQ