biar terus begini.


13 feb 13.

dah hampir dua tahun dah tinggal zaman form5. sekarang dah sembilan belas tahun. semua makin dewasa. makin matang. makin tahu membezakan mana baik mana buruk. tapi. tak semua.

sampai ke tarikh hari ini, aku baru jumpa beberapa kerat ex classmate aku. tak harap untuk berjumpa. saja bicara. kosong.

hari demi hari, aku rasa dilupakan, dipinggirkan, wajar ke rasa macam tu? masing masing ada life masing masing. aku rasa, semua orang pun dah tak dak masa nak pikir kawan, tambah tambah kawan lama. ya, aku rasa itu.

nak kata aku rindu ex classmate aku, tak, tak juga. tak rindu pun. tapi entah lah apa yang aku rasa sebenarnya. 

sejak kejadian hari tu, aku rasa, aku nak delete semua contact number ex classmate aku, semua lah, bukan ex classmate jeh, nak save number yang sedia ada bila aku perlu depa, aku tak perlukan orang yang perlukan bila depa susah. aku keji orang itu, cupp, aku bukan NAK delete, tapi aku WAJIB delete. tak kenal lagi bagus daripada kenal, tapi buat buat tak kenal. 

benci P***. bencii ngat kat dia. aku tak rasa aku ada buat salah dekat dia, tapi dia seolah olah nak bermusuh dengan aku, why? why? is that anything goes wrong wif me? 

tak mintak dimaafkan, sebab tak tahu apa salah aku, rasanya dia sendiri memang jenis suka bermusuh dengan orang. biarkan.
biarkan dia bahagia begitu. semoga saja dia dirahmati Allah. saya mohon yang terbaik buatnya.

buat sahabat sahabat lama. aku juga tak minta diputuskan sillaturahim ini. just follow the flows. berdiri di kaki sendiri. dan teruskan hari hari mendatang, semoga semuanya bertambah baik. insyaAllah, 

notakaki: saya suka cara begini. 




0 orang puji Pinky Cun :3: