birthday girl ! {7July2-13}



happy belated birthday to meeeee <3

----------------------------------------------------------------------------------------------------

eeee, tak malu ke, wish diri sendiriii? hahah, 

yelahh, kite tunggu kawan baik kite wish sehari suntuk takde pun, henfon sunyi, kite sendiri pun sunyi.

memang sentap sangattt. sentap kuasa 14 bila tunggu my bestfriends wish me a "happy birthday" tapi harreeemmmmm nye nak di wish kan aku kat sini.

tunggu punya tunggu.

sejam kemudian....

no new messages.

4jam kemudiann...

no new messages.

8jam kemudian...

no new messages.

fineeeeeeeeeeeeeeee!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

sedih nya lah aku bila aku tunggu orang wish tapi nan hadoooo.

kalau kawan yang jauh tak wish aku ok lagi, ni yang paling dekat kot.

masa hari jadi aku, dorang keluar tengok movie semua cukup!!! 

mana boleh jadi,,

rasa hampa ja, :'(

masa solat maghrib, aku nangis weyy. nangis sebab Dinie Syudoon Tokchuu tak wish kat aku aa. pastu siap buat taktau. p tengok movie, messages aku macam takde apa-2 yang berlaku hari tu, aku memang dah bara- bara bara. bere- bere bere..

tunggu je lahhh engkorang yer!!!!

aku tido pun tak tenang malam tu, siot je,
dah tu call free yang hotlink bagi aku tak usik langsung,,!

tak pernah jadi cem ni doh.

kalau tak, aku lah orang paling eksaited nak tunggu call free. :/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

esok tu 8 July 13

first period, kelas MUET. 
kalau dah kelas muet mesti akan combine kelas sebab cikgu kelas dorang  tengah sakit dan direhatkan. jadi dorang tumpang kasih sir kitorang. akan tetapi kami pulak menumpang kelas depa, sebab kelas depa lagi besar dari kelas kami.

lepas tu aku masuk lambat. aku memang dari awal nak tunjuk bebai dengan depa ni. geram angat aku pun. 
><

pastu, Sarah pulak bagi kerusi kat aku, dah lah kerusi tu sebelah Dinie, so nak taknak kena duduk situ lah. aku dah malas dah nak duduk dengan depa, how come depa boleh lupa my birthdayy, ohmenn :(

aku tak sembang langsungg dengan depa, mintak pemadam pastu baling-2 je, pastu hujan, pause kejap sambil nyanyi lagu ombak ghindu, pastu kuaq p toilet, p koperasi, lepak kat kerusi batu. pastu masuk bilik akses, pastu baru masuk kelas balik,

duduk 5 minit.

kringgggggggggggggggg!!!!!

bunyi loceng. muet habes,

aku orang first bangun dari kerusi. and said "IM DONE!!!" pastu tokchuu jerit. dia kata "AMBOIIIII, LAJUNYAAAA!!!"

aaaaa, do i care?

pastu letak2 kepala atas meja.

malas layan semua orang.

__________________________________________________________________________

12.10p.m

"tokkk! tokkk!" 

"cikgu, nak jumpa Azmeera sat.."

cikgu angguk,

"hang mai lah sini.." aku kata kat tokchu.

"p je la Azmeera, buat isyarat tangan pulak dok kelui-2,"

aku bangkit dengan lemah......

"awat?"

"umm, satgi balik dengan Anys tau, "

"alaa, takyah aaaa, dah bagitau abah tadi, nak balik dengan dia....."

"aa. takdak-2. balik dengan Anys.. satgi tunggu Anys abes buat seni, tunggu kat bilik seni.."

"kalau nak jugak, sms kat abah, bgtau kata aku balik dengan hang"

okayyy.."


2.10p.m
----------------------------------------------------------------------------------------------------
aku turun p bilik seni, masuk selangkah kaki,,,,,,

"happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to Pinky
happy birthday to you,,,,,"

"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............." 

menangis aku kat bilik seni disaksikan oleh Rabeah Razali, Anis Amalina Zulkeply, Syuhada Mohamad, Dini Azahar, Deera, Farah Kamarulzaman, Asyraf Asri........

" hampa tau tak aku tahan air mata sehari semalam semata-2 tunggu hampa wish kat aku T__T
uwaaa, terima kasihhhh. tak sangka doh, :'/ **hug Syuhada.......


"sorry laa Meera, kami sjaa buat suprise, takmau wish. hehehheeh, all in planning. happy birthday! we love you.. patut kat kelas dok buat mogok tadi, takmau kawan dengan orang.. hahahah, kami ingat lah birthdayyyy hangggg... heheheh"

alalalalala..

sweet angat depa ni.

tak sangka aku,

menangis-2 aku semata-2 tunggu wish hampa oi, aku cakap dalam hati, bukan aku nak apa pun, aku nak wish ja, tapi, tu pun takdapat. siap cakap this year punya birthday is the worst ever!!!

at last,

this is the besttttt ever birthdayyyyy, 

tak cukup tu,

dapat lagi mandi tepung, haih pandai betoi bersandiwara budak-2 ni. 

im glad to have all of you in my life, :')

thankyou sayanggggs (".)






0 orang puji Pinky Cun :3: