all about you ;')

mr. Superman ?

ade ape dengan mr.Superman ?
kenapa aku letak gamba beliau ?
sapa tao ?
agak agak ade kena mengena ta mr. Superman tuh , dengan tittle entry aku pagi buta ney ?
act , mr. Superman tuh juz gelaran *dea* saja .
huff~

oke oke ! aku explain~ actually , rahsia yg konun nya besar tuh mmg ade kena mengena pon dengan mr.  Superman tuh .
meyh aku na citerr pasal beliau .

alkisah bermula~ korang na tao ta , sekarang ney kan , hidop aku da ta tenang macam dulu ouh . korang na tao kenapa ?
sbb mr . Superman tuhh lha . wuwuwu :'( kejam mr.Superman tuh kan ? sanggup buad hidop aku mcm neyy .
dulu dea tadea aku dah bule lupekan dea . tp sekarang dea muncul lagii .
adekah dea muncul kembali hny untuk membuadkan hidupku ta keruan ?
ouhh idk -___-
tapi kalau betol , aku minta sgt , jgn lha weyy ;'(

oke ! mmg saya ngaku dulu saya chenta mati kod dengan awak .
saya sayang gilee kat awak .
saya rasa awak lha hidup saya , nyawa saya . tanpa awak maty lha saya .
*ayat memang ta bule blah . tapi ney reality nye*
saat awak msg saya , saya rasa sgt bahagia .
saat awak sibuk , saya selalu merindui awak .
*skema lha pulak*
ahh , lantakk lha .
hmm , ade lha beberape hari tuh , your mum msg saya gune number awk , and mara mara kat saya . konun nya relationship kita menggangu pelajaran awak .
saya redha .
saya lupekan awk , pastuh awak mintak maaf pasal tuh kat saya , and saya maafkan .
kita kawan lagi .
lame lepastuhh...
awak mendiamkan diri..
tetibe , pagi2 lagi awak dah sent msg kat sy .
terkejut jugak . tapi saya layan .
ingat na tanya khabar . tapiii .

mr.S ; hye

saya ; hey

mr.S ; dea sayang orang ta ?

saya ; sayangg lha .

mr.S ; dea nak ta kalau kite putus ?

saya ; hmm , ntah lha . kalau bule tanak lha .

mr.S ; tapi org nak

saya ; err , uke . kalau dah ckp camtuh . org taleyh kata pa .

mr.S ; ok . kita putus ;'(

saya ; ok .

mr.S ; jaga diri baikbaik tao ;)

saya ;.... tiada jawapan .

tanpa disedari , airmata jatuh satu demi satu ;'(
sumpha sedih babe .

korang bayangkan . aku sanggup clash dengan *tuuttuut* yg jaoh sayangkan aku lebih dr mr.Superman .
tapi tyme tuh aku buta . tuli .
yg nampak cume mr.Superman tuh :"(
huh ! last2 kena tinggal jugak =.=!

selepas beberapa tahun~~
bayangan dea kembali menghantui aku .
ouh god~ kenapa lha dea maseh ade depan mata aku ??
i hate it ><'
dea mmg da berubah .
style dea , rambut dea , dressup dea .
aku suka <3
tapi :'(
perangai dea ttp sama .

hmm , ape pon , saya ta penah benci awak . sebab saya tetap sayang awk ;P
skrg neyy , kite tgh gado . saya ta pasti ape punca dea . tapi yg pasti , kita tgh gado . dah lama awak ta contact saya kan ?
biarlha . asalkan awk sehat jewp .
saya gembira awak dah semakin dekat dengan saya .
hanya awak ; )

p/s~ kawan lame saye saje yg tao sape gerangan MR.SUPERMAN ney ;P
-THE END-

0 orang puji Pinky Cun :3: