jalan jalan cari kawan ;)


AHAA ~

latelyy neyy kann , saya kann , selalluu kann , kuaa kann .
ngee~
gelongggs kejap*
ahaha .

haah lahh , sejakk akhir akhir ney , saya selaluu jewp keluarr .
pegy landmark dengan kawan ,
main bumper car sampai 4 kali ,
*gelojoh kan 
HAHA
ini lahh kami .
pastuu g mam kfc lagi .
karoke 2jam .
perghhh , mau ta kering tekakk ney .
HAHA
*tamakk giloss

pastuhh , saya diajakk lagi keluar pegy tgk movie pulakk kat sunway carnival .
pecaya ta ? pecaya ta ?
ape ?? ta pecaya ?
uke . tapea !
tgk neyy .
haaa !
see it . see it .
ngee~
tiket wayang saya dan family saya <3
pegy gn family tao . bukan gn org lain .
sbb sampai sekarang saya maseh belom ade org lain itu .
*ececece
btul ke ?
eh , betull lah .
HAHA .
uke , back to the topic .
kami tgk citer AKU TAK BODOH .
1stly , mmg ase cam bodo jewp tgk cter ney ,
even tajuk dea pon dah terang2 ckp aku ta bodoh .
haha .
sengall jep
dahh tuh bile dah start cter dea..
perghhh...
sumpahh bestt wokk~
HAHA
lawak ade :D sedih ade >< pokoknye macam2 ade lahh .
sape yg ta tgk o yg blom tgk tapi dah buad konklusi yg cter ney ta best ,
mmg org tuh bodoh lah .
HAHA
 ta kering gusi tgk ouh .
hero dea macho2 + tough2 lakk tuh  .
wee . lagi semangat na tgk byk kali :D

p/s : kami tgk cter tuh sbb , adek aku ade skali . so , terpaksa lah tgk cter utk golongan U sahaja XD tapi ta sia sia lah . bestt whatt~

**aku na update entry ney dah lame , tapi disebabkan aku dah lama ta onl , so aku hanya bile update malam ney*

0 orang puji Pinky Cun :3: