whats wrong wif me ? =='

assalamualaikum and hello blogger :D
selamat petang .
 sehat kah anda anda sekalian ??
harap harap anda semua sehat hendak nya :))
*ade nampak cm ayat bodek ta ?*
ta kod kann ? ngee ^^
aku baru balik dari kolumpo je ney .
mandi pon blom . bhaha .
wangi ta ?
haha .

uke uke . serius ! 
hmm , lately ney kan , sikap saya berubah lha dengan machik machik and maktok saya .
hmm , why ? 
ouhh , i d k lha ><

ape dah jady dengan saya eyh ?
sapa yg menjady syaitonirrajiim neyhh ??
 korang na tao ta ape dah jady ?
meh aku cite . 
 
arituh , maktok aku ade call ayah aku , ckp na dtg sini . 
and ayah aku pon said oke lha .
then , bile ayah aku bgtao kami yg maktok aku na dtg ,
sume rakyat dlm ruma aku ta ckp pape .
thats mean , dorang ta kesah la kan .
tapi tapi .
aku , mcm ta bule trima .
kenapa ? ntah . aku mcm ta shuka ja .
padahal , aku mana ada masalah gn maktok aku tuh .
huhu .
bile dea dtg , aku layan dea mcm nak ta nak jewp .
aku ta sembang lgsg dgn dea .
dea ade gak tego2 aku . tapi aku .
keras mcm batu jugak .
*cucu ape kejadahnya kan kan ?*
pastuhh , tibe malam harinya .
tyme na tido . aku cepat cepat amek bantal busuk and blanket pink barbie aku bawak kua dari bilik .
aku letak kat lua .
thats mean , maktok aku tido lam bilik aku sorang2 lha .
aku tanak tido dengan beliau . 
knp ?
aku tatao lha bhaii .
ta dea feel na tido gn beliau lha .
huhu .
dea tny kat aku , knp ta tido dlm bilikk ?
aku diam .
mak yg jawab .
mak aku ckp , mira na online sambil tgk tb kat lua , mak ta payah tggu dea lha .
nanty dea tido kat lua .
perghh , nasib mak jawab cmtuh .

petang kemudian nya , mak ayah aku na kua g shoppink kat maktok aku , 
dorang ajak aku .
perghh , betuah lha aku na ikodd .
mmg tak arhhh .
malam tuh na g hanta tok aku kat ruma pakteh aku plak .
ajaq aku ikod gakk . 
aku pon tanak .
tok aku byk kali dok tny kat mak aku .
kenapa gn mira tuh ?
knp dea tanak ikut ?
dea marah kat sapa ?
then mak aku jawab , aku gado gn ayah aku .
ada ka patot ?
ahaha :D
ta senonoh lha mak aku .

smalam , pegy shah alam .
tgk adek aku main bola .
sambil tgk malaysia lawan indon .
ayah aku decide na g ruma makchaq aku .
aku tanak pegy . mati2 aku ckp aku tanak p .
tapi , ape lha daya ku ?
terpaksa jugak aku ikod bontot ayah aku .
wuwuwu .
kat sana aku diam ja . ta ckp ape pon .
huhu . tadea mood na ckp gn dorang .

wey !! korang tak kan tatao kod sape yg buad aku mcm ney ?
huhu .
actually , aku betoi2 tadak masalah gn maktok aku mahupun machik2 aku . 
tapi tatao knp aku layan dorang mcm tuh , 
huhu 
maafkan mira :'((
 


0 orang puji Pinky Cun :3: