berHujanan Bersama DEA :')

*sweet kan ?*


hmmm , tady siang kami pergy kenduri . kenduri kat dua tempat . satu kat taman makmur . satu lagi kat sedim . sumpah penat . masa pegy kenduri kat sedim tuh yg best tuh . HAHA . na tao ta kenapa ? esh , sorry lha . aku malas na story . cerita panjang sangat kod . so , please ignore :)

okeoke . back to the title . BerHujanan Bersama DEA . siapa DEA ? DEA lha yg selalu jady driver aku tuh . sapa driver aku ? Cik Tini lha XD . haha . tadi kami basah lencun ohh . niat na pegy Landmark . tapi cuaca dekat area kulim mcm ta mengizinkan kami pegy . so , kami decide pegy P.S saja . konon nya dekat P.S cuaca oke lha . last last . belom sampai dekat batu 8 , dah ujan lebatt . adoiii . dgn ta bawak sweater apa .kami redah jugak . sampai dekat P.S mmg basah ><

biaq keringg sat . pastuh ujan pon bhenti . Alhamdulillah . kami teroskan perjalanan pegy shopink . *tujuan utama* HAHA . jalan jalan sambil cucy mata . dah bosan lha plakk . then . kami pegy tempat shopink yg lain . *ta bole nyatakan dimana* ujan kembali turun dgn lebatnya .

sampai dekat destinasi berikutnya , hujan sudah mula menunjukan tanda tanda nak berhenti . tetiba aku jumpa beg ney . gempak sial . suka gyla aku weyh . Cik Tini pon suka jugak . tapi beg tuh ada satu saja : ( . last last Cik Tini mengalah . so , beg tuh aku yg punya . aww , suka gyla weyh . 
maka melayang lha RM89.90 aku . HAHA . (nanty aku capture picca beg tuh yea)

lepas dah puas keluar duit , kami pegy makan kat restoran ape tah namanya . kali ney Cik Tini belanja . sebab bulan ney , beliau kaya . aku suka . masa dok syok makan tuh , tetibe hujan turun dgn lebat nya untuk kali ke 150juta . kami terkejut lha . ingat dah berhenti teros hujan ney . rupanya tak . gyla lebat habaq hang ! kami dah lha naik moto . 

tahap kesejukan usah diperkatakan lagi . mmg terketaq ketaq dah mcm org Parkinson pon ada . menggigil weyh . na buad mcm mana ? mao ta mao , kena redah jugak . dah na dekat kol 7 kod tyme tuh . aku bawak dengan rakusnya . dalam haty , ingat na sampai rumaa then na duduk bawah selimut ja . 
akhirnya . selamat jua sampai . (kalau ta selamat aku ta dapat post entry ney . Kan kan kan ?)

sian Cik Tini , mesty ta sehat besok . HAHA . tapea lha . bukan selalu pon . maka tamat lha riwayat  perjalanan cerita aku dan DEA pada hari ini . maaflha . entry kali ney agak panjang sikit . aku tao , bukan nye ade org bace pon . tapi tapi . suka haty aku lha . hikhikhik XD

p/s : pacyik aku kat KL accident weyy :'( terok jugak . hujung minggu ney insyaAllah p sana tgk beliau :')
semoga cepat sembuh Cik Man .

oke lha , adios amigos bylamosss XD

0 orang puji Pinky Cun :3: