nothin to say anymore :'(



sayang.. 
why this should happen again ? it was very paintful you know :'( . aku tahu kaw terasa dgn aku when aku private kite punya relationship but you should know that ade reason why aku buad mcm tuh . and , bile aku bgtao kau ape reason aku . kau still tanak paham . why dear ? why ? ohhh , oke . now I know , maybe sebab kawan kawan kau suka instigate kau kan ? WTFrog lha dear . act , kenapa dengan kawan kawan kau sebenarnya eyh ? ape permasalahan dorang ? tambah tambah anuar tuh ! asal jumpa aku mesty cakap ' weyh , hg ta syg awie ke ?' HEY DUDE ! please lha . aku muak dgn soalan kau tuh ! FYI , aku ta mcm kau lha , hari hari kena dating keliling sekola and show dekat rakyat yg aku gf awie or sebalik nya . kalau aku ta buad mcm tuh , mula lha soalan kau mengelilingi dunia aku seharian dekat sekola .  awie pon ta bising hari hari kena date . kau kena paham aku pon ade keje lain na buad kat sekola tuh . selain dari na kena date sepanjang tyme rehat tuh . grrr ! Kau ta paham aku fullstop .

aku rasa aku dgn kau awie , dah tadea persefahaman lagi :'( im sorry . bila aku selalu msg kau , kau ckp 'kite ta payah lha msg selalu , takod nanty eira cepat boring dgn awie' oke . aku jarang msg kau . but when aku jarang msg kau , kau ckp ' dah lama ta dgr khabar eira , eira pon ta msg awie kan ?' * sambil buad muka mjok* HEY ! ape ney ? aku ta bole paham kau . deal rite , kau ta bole paham aku , aku ta bole paham kau .
so . nothin to say anymore dear . you're just looking fer other people instead of me :')



p/s : selamat jalan chenta :')

0 orang puji Pinky Cun :3: