sial punya jantan -..-



ney lha budak S I A L tuh ! nahh kau ! F U C K !
aku bagi kau free jeh .
ta perlu bayaran !
act , aku ney bukan lha jahat sangat na maki maki orang sesuka haty kalau orang ta cary pasal .
but , kali ney . aku dah ta leyh tahan .
siapa kau berani kata aku mcm tuh ?
sumpah seumur hidup aku , belom pernah yg berani panggil aku dgn nama celaka mcm tuh >..<
siap na ajak aku romen lagi ! bodoh der kau tuh !
dasar kimak ! ta hingin aku na romen dgn kau pundek ! 
oke sudah ! kesian pulakk na maki maki org . ta sampai aty derr , even aku dah TERmaki pon -..-
lantak lha !
nahh . korang view lha ape yg setan tuh ckp kat aku
-
-
-
-
-
-
-
-


see ! betapa bagus nya budak ney menegur aku ?
grr ! sumpah menyampah derr -..-
ney kes mak bapak terlebeyh ajar anak lha ney !
sial kau . sumpah hidup kau tak akan aman lha babi !!
stress aku dibuadnye . dah lha tgh ta sehat ney . bangang tol !

0 orang puji Pinky Cun :3: