no title okeh ^ ^

aww , muka mintak di belanja ice blended : )
gambar diatas tiada kena mengena dgn yg hidup atau yg telah tiada :)

heyyy-lohhh ^ ^

hari ney kat skola sumpahh bestt weyhhh . gempakk kod . ta bosan langsung . HAHA ! macam macam jady .
na tao ta ape yg best sangat tuhh ? heee , tadi kan , tadi kan , Cekgu Ghani bawak kami masok computer lab . actually kami pon tatao nape beliau suruh kami masok comp lab tadi . 

lepas abeh waktu agama dekat surau , kami teros masok comp lab *kebetulan comp lab dekat dgn surau* baru jejakk kaki masok dlm lab , tengok tengok Cekgu pasang citer Hantu Kak Limah Balik Rumah . kitorang ape lagi , lari lari cary tempat paling dekat dgn screen punya na tgk Kak Limah .*batak mcm ta penah tgk HKLBR* padahal dah tgk filem tuh dah dekat 99kali . (ceyh , 99kali lha sgt ! nampak ta aku tgk bohong korang skrg ney)  HAHA !

kami tgk citer tuh sampai riuh satu lab . punya lha bestt . tapi Cekgu spoil sikit , asyik pause and buad ulasan sendiri -,- . eyhh , tao ta . kami tgk citer tuh sampai terlepas waktu rehat aww . kuar dari lab dah pukul 11.20 . waktu rehat sampai 11.25 je kod . perghhh , kelam kabut na naik kelas amek nasik lemakk , tetibe spoil lha pulak prefect2 tuh . 

dorang kunci pagar . so ta bole lha na masokk kelas . kami punya dok jerit soh bukak pagar sebab na amek bekal , dorang buad pekakk jeh . memang jongos betol dorang ! 11.25 baru dorang bukak pagar . rush amek bekal teros turun makan kat pondok cendawan . sampai lambat naik kelas . bhahaha XD 

dalam dok makan cepat2 tuh , sempat lagi beli cupcake kat aimi and the gang . bhaha . nampak shomel jeh . tuh yg beli . ta makan lagi pon . ngee . ase syg jeh na makan pon . ney lha cupcake tuhh .


ngeee . eyh tyme balik skola pulak . budak kelas Katering ade buad cup cake jugakk hari ney aww . then , aku kuar dari comp lab waktu kelas tambahan math teros Iza datang n bagi aku cup cake tuh . aku tao , Awie yg suruh bagi . hee , tengs tao Awieee : ) ney lha cup cake dari dea...


nampak simple kan ? haha . cupcake ney pon aku ta makan lagi . aku bg mama jeh makan . and mama cakap sedappp . wheee , pandai masakk dah bakal menantu dea :')

gyla bapak banyak kod cupcake dlm freezer aku . tatao bile na makan . korang nakkk ? kalau nakk bg aku alamat . nanty aku soh posmennn hantarkan kayy ? ahaha XD

tuh jeh na citeee . Bhahaha .

byeeebyeee <3


0 orang puji Pinky Cun :3: