PadangBesar : ) Gua Kelam : ( PERLIS !

assalamualaikum and hyeee readers and haters !

tadi pagi gerak pegy padang besar . tao tak padang besar kat mana ? ala , dekat Perlis tuh lha . hee . saje jeh pegy sana . abah cakap hariney free , so na lha pegy sana . sebab hari lain ta bole . abah busy . katenyeee : ) . sampai sana pukul 1 lebeyh . jalan jalan beli barang . sampai pukul 3lebih . ta lama pon . sebab bukan ade ape sangat pon . baju budak laki banyakk lha . tambah tambah jersi , lagi bersepah . sakan abang abang aku . dapat banyak baju abah beli .

aku tadea beli baju langsung . tapi tapea , dapat beli bebear Cek eton Pinky pon dah cukup :') sweet ohh . warne pink lagiii . err , tak kan aku beli tuh jew ? ohh , mana bolee . ta aci aaa kan . memandangkan aku ney jenis yg suke giler kumpul keychain yg shomel shomel , so ape lagi kan ? borong habes lha . beli domoKun jugak  tao ! ahaa , jangan jeles babe ! aku cary domo yg besar punya , tapi tadea :( ade yg jenis keychain saja  . aku rembat jeh lha . dari tadea langsung kan ? 


neyy dea domo tuhhhh . kechik jeh . but shomel lha kod :') ignore hidung kembanggg ituuuu : ( 

padang besar done ! Gua Kelam plakk spoil :'( you know why ? kitorang dari padang besar teros pegy Gua Kelam . memang ta plan pon na p . tapi dah alang alang sampai perlis , bia lha terjah Gua Kelam sekali kann . jaoh gak perjalanan . dah sampai tuhh , tengok tengokkk .  gua kelam ta leyh masokkk . sebab tadea letrikkk . perghhh . hangin babe ! gyla bengang sial . dah tuh . syok plak tengok org dok mandi kat bawah tuh . yg spoil nye lagi aku ta bawak baju lebiyhh utk salin . grrr ! tengokk jea lha dorang dok berendam =.= sumpah jealous bhaiii !

lepass dah puas jealous tahap dinasour tuh , kitorang blah lha dr situ . tunggu ape lagi . buad tambah jealous jehhh ! so , teros gerak pegy kat adek aku . tengok dea lawan bola kat sg petani plak . boring gyla ohh . sat sat aku dok jerit kat abah habaq na balik . ngee . last last kena tunggu gak adek aku abeh lawan bola baru leh balik . grrr ! sampai rumah pukul 8 ! bagus . aku memang suka kuar pagi pagi then balik lewat malam . memang aku sukaaaa :')

oke lha . perjalanan i hariney tamat kat sini . (skema nye ayat) HAHA , kesah ape aku ? heee , see you thenn ! babaiiiii : )


0 orang puji Pinky Cun :3: