banyaknye baby aku dapat. eyhh, dua jeh lha :P


yehhhaa , selamat gak sampai rumah pagi tadi .
penat weyhh , *cehh , buad mcm aku yg drive*
HAHA .
eyh , ape kau ingat aku ta penat ke ? sakit pinggang aww .
tido dlm keadaan yg ta selesa dohh . 

hmm , tanakk citer banyakk lha . manyak keje yg maseh belom setel ney . 
kasut sekola ta basuh lagi ,
keje sekola bertimbun lagi ,
mengantuk lagi ,
lapar lagi ,
na tengok tb lagi ,
perghh , berapa banyak lagi daaa ><
ntah buad , ntah tidak semua ney . 
HAHA .

just see it 
-
-
-

nur alya syakeela bt adzman : )


budak comell ney anak ke-6 kepada adik makk aku . weyy , aku suka gyla dengan budak neyy tao . dea comell jekk . sukaaa sangatt , manjaa pulakk tuh . hehe , kalau korang tengok dea buad muka , mesty cair punyaaa lha~ dea dah ade 4 batang gigi aww , 2 gigi atas , 2 gigi bawah . lagi lha comellll . haha .



nur damia darwisha bt mohammad rodzi : )

ini pulakk anak sulung kepada sepupu aku . nama dea cutee kan . panjang nama macam aku , *wahh , nakk jugakk . XD hee , aku sukaaa kod , mama dea panggil dea Wisha jehh . baby ney hidung mancungg tao , jari pon panjang panjang , besar nanty tinggi lha neyy . ikut bapak kod . kalau ikut mak , habes lha . mak dea rendahhh jehh . HAHA . 

bukan tuh jeh tao , kami dapat baby lagi .
tapi baby seorang ney belah ayah aku pulak .
maksu aku melahirkan pada 30/4/2011 
babyy boyy ,
*tadea gambar sebab baby ta bolee kuar lagi , baby ade masalah sikit *
tapi kami ade lha tengok video yg paksu amek ,
baby neyy tembam . pipi bolatt . 
HAHA XD
geram gilee . ase macam na gigit gigit jehh~
name nye~ muhammad amir mirza bin nizan
lol lol lol 


oke oke , gtg now .
have something to do~ 

p/s : Syaizatul Sakirah , im sorry , ta bolee pegy rumahh kamu untuk habeskan laksa yg kamu buad tuh . bukan tanak pegy , tapi segan na p sorang sorang . Cik Tini balik kampungg pulakkk . huhu . next tyme maybe okee ^^,
byeeeee

0 orang puji Pinky Cun :3: