dea nak pegy dah :'( jaga diri tao ngeng XD


ehh , hello guys . 
gila bersawang lha belog neyh . serius ta tipu . penat aku lap lap tao . kasi bersih -..-
aku bukan tanak hapdet , aku ade manyak story na share kat sini dgn hampa tapi na buad macam mana kan , sikap MALAS aku melampaui batas .

okay-okay . stop . 
aku na citer ney , firstly , see the title . "dea nak pegy dah :'( jaga diri tao ngeng XD" baca title pon dah cannot go kan ? hehe . actually , "dea" yg dimaksudkan adalah abang aku . yang number tiga tuh . dea na g sambung study kat kolumpo nuhh . 

susaa lha aku sekarang . bile dea pergy sane nanty sape yg nak buang sampah ? sape nak amek adek aku balik sekolah ? sape nak p kedai kat aku bila aku na beli something ? sape nak tolong p topup kat aku and abang abang aku yg lain ? sapa yang aku nak paw bila aku butuh perlu duit tyme aku nak keluar dgn kawan ? sob sob T.T

semua keje tuh , dea yg buad . tapi nanty mesty aku yang kena ambik alih tugas tuh . pheww , tobat malas weyh >< for sure , aku ta rajin macam dea pon . huhu .

tapi tapi , apa kan daya . maybe dea ade masa depan yang jauh lebih cerah disana berbanding aku yg maseh gelap gulita disini . 

To : Azreen Kazama .
Subject : Bye .
Object : Weyhh , belajaq cermat cermat tao kat sana . hang jangan dok buad qapla nah kat sana . aku taboh hang mampoih satg kod XD . selain itu , ingat jasa mak pak hang tao . dok terligan ligan sana sini tolong hang siapkan barang barang hang , cuma hang ja nampak steady . tapi dlm haty hang aku tatao lha kan ? tambahan lagi , hang jangan lupa asal usul hang tao . ingat jasa aku yang paling kerap gado dgn hang , paling kerap nyusahkan hidup hang -___-  HAHA . last but not least , UNTUNGLAA , dapat sponsor kannnnnn ? =..=
okay bye .


 notakukupink hmm , awat dea dapat tawaran tuh ta ? -..- 

0 orang puji Pinky Cun :3: