aku keliru T___T

aku keliru sekarang . nak pilih Pahang ke Alor Setar ? ohh noo . harus ke aku buad pilihan macam neyh ?
tah lha . aku KELIRU :(

aku kalau boleh tanak sakitkan haty sesape . tanak ade yang terluka . tanak ade yang bunuh diri . tanak ade yg kena simbah dgn acid . *amboih , melebih dah neyh :D

tapi apakan daya . aku hanya manusia yang kerdil . aku tatao macam mana aku nak buad . aku tanak bg harapan dekat sesape . tapiiiii . entahlah .

aku maseh perlukan banyak masa untuk berfikir . tanak pisang berbuah untuk kali ke 150juta :'( ingat best ke ? tak okay ! sengsara kod . huhuhu .

berdiam diri adelah yang terbaikkkkk , mungkin . T____T


ney bukan entry bajed howt or ape bagai . neyh entry 
luahan perasaan part IIV .


 k bai :')

2 orang puji Pinky Cun :3:

aimanayie said...

pahang ke alorstar untuk apa tuh.. ? smbung study.. ? tp apa2 pun.. goodluck yah! smuga kmu dpt apa yang terbaik utk kamu

Scha Rosl said...

thank you Arif Aiman :D