thank you Mr dabel M sebab sudi bertandang ke rumah :D

*picture gelap T.T

heyy-lohh . 
harituh kan raya kan kedua kan ada kan orang kan datang kan rumah kan kite kan . #aww , dea suwitt tauu . memalu gituuu . kite geram sesangatttt . rasa macam nak gigit-gigit jeh dea tauu . ngehngehngeh .

maaf agak gedik di atas . --'

btw , thanks tau datang rumah saya harituh . act , saya macam tak percaya awak nak datang tauu . sebab dua tiga hari before raya kita tak cantact langsung kann ? time tu macam-macam yang saya fikir . awak jeh taktahu . 1st raya pon kita tak text langsung . cuma pagi tuh awak ade sent message mintak maaf ape bagai . and saya tak reply pon kann ? saya tunggu awak call sebenarnya -___-

then raya kedua awak cakap , awak nak datang . saya risau lagi . pagi tuh keluar pergy beraya rumah kawan abah dekat mana tah , sungai petani kod . then , awak text bgtau yang awak nak datang . and awak dah ontheway pon . eh , nasib baik time awak call saya pon dah otw nak balik rumah . kalau tak , mesti ta sempat jumpa kann ? .

saya cakap dekat abah yang kawan saya dari Alor Star nak datang rumahh . then abah bawak laju gegila okay . sampai mama pon marah . haha . kesian abah . saya pon suruh abah cool and bawak macam biasa sebab Alor Star dengan Kulim bukan dekat sangat . mesty sempat punya lha nak sampai rumahh .

bila dah sampai rumahh , saya suruh mama masak something kat awakk . yelahh , awak kan datang dari jauh . mesty lapar . bila saya cakap kat mama yang awak dah ada dekat R&R Gurun , terus mama pegy masak . lama jugak saya tunggu lepas tuh . sebab awak singgah rumah pak ndak izzat dulu . *betul ke pakndak ? men teka je neyh . haha .* tapi takpe . saya sabar . sabar lagi . dan terus sabar . 

dapat text dari awak . "hi, please call me back." ahh lebih kurang macam tuh lha text dea . saya pon pergy mintak phune kat mama untuk call awakk . sebab kebetulan phune saya pon kedid tadea . bila saya call , awak cakap awak ada dekat depan sekolah Lunas . dada saya tyme tuh dah dup dap dup dap . suara pon dah bergetar . teheee . saya suruh awak masuk Taman Seri Sentosa . nasib baik awak tau jugak taman dekat area sini , kalau tak . susahh lha sikitt .

bila awak sampai . lutut saya goyang , ngehngehngeh . saya jemput masuk . awak malu-malu lagi . saya sukaaa XD awak salam abah . and sembang sikit . saya suruh duduk dekat meja makan . awak pon duduk . and makan . *layan diri . heee . sempat sembang sikit je kann . pastuh awak nak pergi rumah kawan awak yang lain pulak . huh . sangat tak puas tengok awak malu-malu tauu . 

saya sempat snap gambar awak dua keping . tapi saya tunjuk satu . buad ape tunjuk bebanyak ? kalau nak tengokk , bak duit raya . agagagaga XD

masa awak dah nakk balik , saya sempat pesan kat awak supaya bawak moto bebaikk . hati-hati kat jalan . sebab saya takut mimpi awak jady kenyataan T.T nasib baik awak selamat sampai kan ? hee . 

#kalau awak datang pakai baju melayu lagi sweet . ngeh-3 . 
nanty raya haji datang lagi kayy . pakai baju kemeja putih . and duduk lelama sikitt . tido sini pon bolehhh . heeee . 

i miss youu Mr dabel M :-)



lot of love,
ameera rose     <3

2 orang puji Pinky Cun :3:

♥ Cik Ungu ♥ said...

ahaaaaaa ! i likee!

Unknown said...

tuuu. . . .dlm dox kata tuuu. . . dy boh jgk gmba kyta. . . . hyeh. . . . awad lar rituh x mbeq gmbr n memey. . . . mera2. . . .