kitewww nak post banyak-2 . tapi.............

woaahh , cun lha pulak picture atas neyhh . **

hi, 
sorry , lama gila tak post . act banyak yang nak share . serius . pasal kem amali haji , majlis tunang abang aku lagi , klinik tutor tv astro yang aku p dekat USM penang pon ade cerita jugak . tapiiiii . aku takdak masa yang banyak untk menaip kat sini :/ SPM lagi penting dari semua tau . 
#aku neyh gelabah jeh lebih , study dak jugakkkk T__T 

boleh online kejap-2 ja . kalau tak nanty Meme bising . dea tak bagi aku online langsung ohh sekarang . konun nye aku nak SPM . adess . semak . if nampak aku online tuh , mesti Meme takde kat rumah punya . haha . kalau dea ada , jangan harap ahh . parents aku tak bising , dea plak yang sebok . tapi takpa . maybe dea takmau adek dea sorang neyh lebih teruk dari dea . ^^

haehh , sumpah , aku rendu nak taip banyak-2 kat sini . eventhough takdak yang baca# . hmm , nvm . SPM war just 19days left . after that , kita beronggeng ramai-2 okay kawan-2. hewhewhew .

act , aku kesian dekat bloggie aku neyh . sunyi semacam jeh aku nengokk , sabar jeh lha Pinky oiii . masanya pasti akan tiba :P 

okay lha , till then . 

notakukupink :: pray fer me yaw baby , muahh :* . 


lot of love,
ameera 

0 orang puji Pinky Cun :3: