menghitung hari ~.~




"menghitung hari detik demi detik

masa kunanti apa kan ada
jalan cerita kisah yang panjang
menghitung hari",

hi, 
calon spm mesti dah tahu kan keputusan spm keluar 22hb 3 dua ribu dua belas. bersamaan dengan hari khamis, dan boleh di ambil disekolah masing masing start jam sepuluh pagi. dan yaaa, itulah yang dimaksudkan dengan menghitung hari. 18days more :')

gerun?
takut?
gementar?
ngeri?
teruja?
tak sabar?
and whatsoever la kan -.-

perasaan tu ke yang korang rase? if yess, its same with me! sejak tahu our result will be release on the date, aku dah mula rasa tak tenang =.= ibarat tidur tak ngantuk, mandi tak sejuk, makan tak lapar. tidur lambat, bangun awal. pokoknya semua yang aku nak buat tapi tak terbuat lah. haaa, pepaham sendirik la betapa nebes nya aku kannn -,-

ahh, tekanan nye laaaa.
dah dua kali aku mimpi pasal spm ni. even pagi tadi sebelum bangun pun aku sempat mimpi pasal hari nak amik keputusan spm tuh. firstly, dalam mimpi tu banyak benda yang jadi sampai aku tak sempat pegi ambil pun keputusan spm tuh. second, aku punya keputusan ade satu failed. and its mathematic okengg! :'(

dah laa gred naik tahun ni. ahh. tambah tekanan lah aku. tulun! tulun!. sape boleh hiburkan hati dinda saat ini akan dinda hadiahkan beliau dengan sebuah kereta Evo 8 mainan :') k tak lawak.

biarkan saja dinda hiburkan diri dinda sendirian berhad. jumpa lagi di lain muka surat. babai 
Ya Allah, Kau berikanlah aku sebaik-2 keputusan dan janganlah kau berikan aku kegagalan Ya Allah T__T 

3 orang puji Pinky Cun :3:

green|tea said...

-,- otak dah blank nii .

Scha Rosl said...

awat otak deme dah blankkkkkk?? meh kite fill in the blank tuh :P

Cik Dhira said...

oit