Selamat Hari Lebaran :)

dikesempatan ini, saya Nor Azmeera Syafinaz Binti Ahmad Roslan ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua kaum keluarga, sahabat handai, rakan dan taulan andai sahaja diri ini pernah melakukan kesalahan seperti terpukul kat mana-mana, terjerit di telinga, terherdik tak semena, terbuat anda semua terasa dalam tak sedar atau pun sedar, ter pijak kaki , tertampar di mana-2. terketuk hati, termakan duit anda, terambil makanan anda, terminum air anda dan ter segala macam ter lah, saya menyusun sepuluh jari memohon keampunan atas kesalahan kesalahan itu. 

sejujurnya saya manusia biasa yang tak lepas dari melakukan sebarang kekhilafan diri, pada masa yang sama saya akan berusaha semaksima mungkin untuk memperbaiki diri ke arah lebih baik insyaAllah, 

pada sesiapa yang kenal saya, sila lah jemput datang ke rumah pada bila-2 masa, insyaAllah pintu rumah sentiasa terbuka untuk menerima tetamu pada hari mulia nanti.

sekian sahaja ucapan ikhlas dari saya, `PinkyCun` 
bertarikh 17Ogos2012 ramadhan ke 28 :)

0 orang puji Pinky Cun :3: