bahagia kembali ;DD

*awiera*
~iloveyousodamnfuckmuch~

heyy heyy youu youu !
na tao ta , na tao ta ?
hee . skrg kan pukul 4.09a.m
hehe .
tapi tapi .
tuh bukan tajuk utama dea ;P

ney crita sebalik tajuk dea .
semalam aku ade texting dengan budak bernama ***********
hmm , capital T .
ngee .
act , kami dah lame kawan . kapel pon dah penah . banyak kali ouh .
hehe .
tapi ending ta best :(
pastuh , tetibe dea datang kembali . mengusik cinta lama .
ajak aku kapel kontrek sehari .
dea ney suka betul dengan kapel kontrek dea tuh ><
tapi aku tanak .
wekkkk !!

pastuh kan , tadi encik H***** kite msg .
ntah ape mimpi beliau .
tetibe ajak msg and ckp dea rindu bagai .
bule pecaya ke ?
baru je clash tak kan na cary pengganti dah kod ??
agak2 lha bhai .
siap melamar aku lagi .
perghhh . na tao mcm mana dea ckp kat aku 
neyh dea 
*memang niat dihatyku untuk memetik bunga dikediaman en.roslan..
sudikah kamu menjadi pemaisuri hatyku ?*
bhahaha XD
sakan lha ayat dea .
tapi aku tolak dengan baikk .
sbb byk kali dah kapel gn dea .
putus gak .
bosan lha .

and lastly....
saya dapat jejaka idaman saya kembali .
capital S <3
tengs God .
aku janjy aku akan bahagia kan kau .
tanak curang dahh .
aku selalu msg kau lepas ney .
aku amek berat sal kau .
kite dating hary hary nanty tao sayangs ;))

hey kau ! capital S aku sayang kau ketadketad+padatpadat tao .
namao lepas kau dah .
aku jelez sgt bile tgk perempuan lain rapat dengan kau !!
 lasttt word fer you is
ilysdfm
bahagia lha jugak akhirnya skrg lepas beberape lame membujang .
ahaha ;DD

sekian . babaii .

0 orang puji Pinky Cun :3: