YEAH !! its all about my HAPPY family :)

ketua keluarga**
~abahh . 
ahmad roslan bin md ghouse . hmm , abahh myra ney  garangg aw . tegas plak tuhh . maklum lha bekas army . ngee . tapi tapi beliau ta penah naik tangan kat myra lagi . and myra mintakk jgn lah naik tgn kat muka myra . sbb myra yakin , sekali kena tgn abah tuh , perghhh . sebulan demam panas . hehe . dalam famili myra kan , myra paling rapat dengan abah and abg myra yg second . ape je yg myra na , akan ditunaikan . sama ada lambat atau cepat ja *waa , bangga kejap*. huhu . diorang paham myra . and myra rasa , myra pon paham dorang . tapi saja buad buad ta paham . ngee :) kejam kan ? ahaa . dorangg kan kalau ade ape2 masalah , slalu story kat myra . tapi myra ta penah story problem myra kat depa . 



pen ketua keluarga**
~mama .
asma bt tuau . mama myra yg shomel neyy lagi lagi lagi garang than abah tao . tapi kadang kadang bule jadi sporting gila gila ouh . ahaa . semua kawan kawan myra kenal mama and bule tego mama bila2 masa ja kalau terserempak . mama ta kesah punya . tapii , myra selalu sangat sangat kena maraa dengan mama . huhu . mama cemburu kod sbb abah rapat dengan myra . ahaa . *mengarut lha kau myra . tadea keje mama na cemburu dengan laky dea* tapi mama ade banyak bodyguard tawu . sape bodyguard dea ? ahhaa , abg2 aku lahh . sapa lagi . 'jgn bantah ckp mama' ayat tuh mesty kua dari mulut abg abg aku ouh . tadi pagi pon dah kena sembur dengan mama . semalam sebelum tido pon kena sembur lagi . wuwuuwwu . apelah nasib diriku yg malang . ouh Tuhan .. itulha mama aku ><'


abang sulung saia**

azwan aka BAGAN . ahaa . ney abg aku yg sulung . sape kenai ? sapa kenai ? ney link fb dea hussin iwann :D
*saja pomote* ahaaa . ehem ehem , beliau belom kawin tao . gurl beside beliau tuh lha gurlfie dea yg terchenta . *sweet kan?* ofcoz lha manis . abg myra tuh weyhh . semalam dea pegy jalan2 dengan gulfie dea , dea beli mcm2 kat kami tao . dea baik lha . dah pandai berdikari . pokoknya , dah bule jady husband org dah . hehe . bile na kawin tahh lha . tapea tapea . adekk mu disini sentiasa mendoakan kamu yea :)


abg second saia**

azmil aka amer aka meme . HAHA ney lha abg saia yg second yg saya ckp tadi tuh . ade iras iras saya ta ?? ade ta ? err , bukan ape , setiap kali saya kua g mana mana and bile terserempak dgn kawan kawan dea , mesty semua ckp 'ney adek meme ke ?' arghh , femes lha kejap kann . myra sendiri pon tatao kat mana yg sama nya . tapi kami mmg sekepala lha . bile dea ade benda yg nak share , dea mesty cary myra . kawan kawan dea yang perempuan semua myra kenal . tapi tatao lah , kawan2 dea tuh kenal myra ke ta -_-'
ngee . abg saya yg ney baik tao . ta kedekut pon . ahaa . ney link fb dea kaimer chicharitto :)


abg third saya**

azreen aka Din . dea ney kan . korang na tao ta , dea ney bukan budak skola dah . so , dea membanggakan diri dea sebentar . huff~menyampah ><' myra dengan dea slalu gado . ta ngam lha . tapi kalau dah baik tuh , baikkk lha sangat sangat . kalau susaa and perlukan bantuan myra , dea ckp baikkk jewp . tapi kalau myra mintak tulung dea . perghhh , mau ta mau je tulung . huhu . tapi yang baik nye dea neyh , dea ta kedekut aw . if myra mintak duet and that tyme kebetulan dea ade duit , dea mesty bagi punya . ahaa . baikk kan dea walaupon ta byk . sikit pon kira uke lha . ahahaha :DD . ney linkk fb dea budak sengal :D


adek saya**

azeem aka ajim . budak kechikk ney adik saya yang bongsu . manja ya robbi . menyampah gak kadang kadang =='
hmm . skrg dea tadea kat ruma lha . kalau dihitung2 , kira kira 2minggu lebeyh jugak lha dea tadea kat rumaaa . sbb pegy training kat sungai petani . petang2 je p usya dea kat sana . grr ! buhsan tull . lau pegy shoppink tapea jugakk . hmm , arituh dea and geng kenari kids ,pegy karnival bola sepak utk kenari kids peringkat antarabangsa kod *kalau ta silap betul lha tuh* :) geng dea dapat naib johan . terror jugakk adek aku eyh ? *bhaha . bangga lagi =,= . besokk plak lawan kat padang cheras kuala lumpur . so , jalan jalan KL lagi . 
# bulan ney dah 2kali pegy KL . boringg lha mama ><


saya sendiri**

azmeera aka myra aka pinky :D ahaaa . sweet je nama .  ngee . ney lha aku . ta chantek mcm anda anda pon . saya seorang yang simple but smart . *smart ke ? ahaha . bajed je lha hang ney myra*
heehe . nothing spesel bout me . tapi 3perkara yg perlu anda anda tahu . 
  • saya addicted gilagilagila dengan warna pink . juz see my shirt lha derr :PP kalau bule saya na hiasi hidup saya dengan warne pink sahaja :D no need colour lainn dahh . ahaa .
  • saya seorang yang manja . manja gilagila . huhu . ta pecaya ? ta pecaya tny my Happy Family . and tny kawan kawan saya yg mana kenal pon tapea :)  
  • saya sangat sangat lha sensitif . orang yg minat pink ney , jiwa dea lembut taao . thats why lha dea sensitif . so BEWARE uke ? ahaa . jgn na main main dengan org yg jiwa  sensitif ney . kang kalau dea nanges , jenoh pujukk lha :DD 
sekian saja post saya kali ini yg sudah melebihi had yg ditetapkan . 
ahhaa . away to KL fo 3days maybe .
see youu laterr .
bloggjalan tyme :)

0 orang puji Pinky Cun :3: