family hour :)

semalam . aku dgn family pegy karaoke . niat nak pegy main bowling dulu then baru pegy karaoke . tapi bowling penuh , so . terpaksa pegy karaoke saja . kitorang belasah banyak lagu jugakk lha . ta hengat berapa .
aku nyanyi dua lagu jeh . sebab abang aku cakap , suara aku macam kartun . bila aku dengar abang aku kritik aku , aku terus hilang semangat derr . ta nyanyi solo dah . nyanyi duet terus dengan Kaimer Chiccaritto . hee .

malas gyla na sembang banyak sekarang , just the picca okay . *quality camera ta elok sgt lha . 3.2megapixel saja . so paham paham lha yea . 

ehem ehem :)

hamboihhh deaa , feelingg terokk aihh -,-

haha . abang aku yang sulung neyh memang gile siket .

Azreen Kazama :)

dea nyanyi semua lagu jiwang . i dunno why -..-

ececee , bajet handsome sangat dah lha tuhhh ? grrr =.=

sakan bergaya dengan PKB dea ^^, 

mama . abah .

notakukupink :: gambar adek tadea lha . sebab dea ta join kami . dea p training futsal plak kat SP . sabtu neyh ada tournament kat Arena Sport . perghh , budak kecikk tuh sakan betol dea . cuty 2minggu ney jarang nampak dea kat rumah . hmm . semoga dea berjaya lha dlm dunia bolasepak dea tuh . -.-

0 orang puji Pinky Cun :3: