KaraK time ! perghhh , gerunnnn -.-'

tadi siang keluar pegy meet someone . eyhh , dea tak berkeseorangan lha . dea bawak bodyguard kontot dea . HAHA . act , aku yang ajak dea meet . na tengok movie bagai . sebab bohsan gila bhai kat rumaa . ta keluar langsung . ajak membe membe manjang tadea duit , tadea transport -.-

nasib budak bella neyh ade transport sendiri . heee . kalau dea tadea transport jugak , memang ta keluar lha aku hari neyhh . kami sampai KLC pukul 12lebeyh . dekat pukul satu jugak . janji dgn si budak bella tuh pukul 12.30 . HAHA . biasa lha janji melayu . kehkehkeh .

sampai-sampai jeh terus book ticket untuk movie KaraK . 3.30 punya ticket . siap book for 4people's . lepas tuh , Azreen Kazama plak p main game . gila bebai kod tunggu token dea nak habes . dah lha dea sorang jeh yang main game . aku nak main tapi ta rety . haha . so dok diam saja .

lepas dea puas maen , kitorang pegy makan kepsi plak . hee . dok situ jumpaa Izat and Amer Husni . depa keja kat kfc tuh lha plak . nampak kematangan sikit lha kat wajah depa tuhh . haha . sikiiitt ja okayy . haha .

habes jeh makan kami p tunggu kat foodcourt KLC tuh while movie na start . tiba-tiba , terpandang satu lembaga ney . hee . nak tao sapa ? aku jumpa Glow Nevermore dgn his GF . muka dea nampak macam baru bangun tidoq ja . haha . sory adib . aku bg kritikan sikit ^^

then terus maok panggung . KaraK ta best sangat lha . cuma banyak scene yang buad orang terkejut . sound effect dea lha maksud aku . Karak neyh movies horror o comedy sebenarnya ? haha . byk yang lawak jeh aku tgk . hantu hantu dea pon byk yang lari tajukk , cehhh . pandai pandai jeh aku kann ? haha .

kua panggung pukul 5 . terus pegyyy main bumper car . sangat fun okay , haha . kete kitorang sangat laju dan active . tak macam kete dorang . HAHA . Azreen Kazama belanja CoolBlog . awww , marvellous <3 lepas dah penat pusing usya orang kat KLC tuh , kitorang stop dekat satu kerusi neyhh and snapsnap picca . ta manyak pon . tapi boleee lhaa setakat na buad kenangan . hikhikhik .

nahhh....moh lerr kite viewww picca-picca yang sempat dirakamkan
jeng-jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-







itss done !
byeeeee

2 orang puji Pinky Cun :3:

Asrul "iLham" Sany said...

cite karak tak seram sgt ar...

but not bad

;D

Scha Rosl said...

yeahh . ade jugak terselit scene scene comedy . hee :)