#aku lah sang mantannnnnn




dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar
kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan

sakit teriris sepi
ketika cinta telah pergi

akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji manismu
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi
saat ku jatuh dan sendiri

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji-janjimu

i miss you so badly . but im still okay :') tamau lha tunjuk sangat kann , kang orang cakap ape plakk . kalau lah DEA view this entry , aku nak DEA tahu yang this song just for him . yaa ,\ JUST FOR HIM / .

to my comel-2 Fatin , Kirah , Farah , Tini , and tak lupa kepada abang-abang aku Bagan aka husin , Meme , Din and so on lha . aku nak hampa tau yang aku dengan MR dabel M TAKDAK APA-APA HUBUNGAN pon !!!!! . tolongg paham please . dont ever shout his name in front of me anymore . it suck you know . T.T

ta larat ahh nak dengar nama DEA . hari-2 hampa dok sebut nama DEA . asal nak kenakan aku jaa , mesty ada nama DEA . DEA kat sana tak pernah pun sebut nama aku . haih . geram tau takkkk . grrrr --' 
tu jeh aku nak pesan . take note kay baby .

p/s : baru lepas gadoh dengan pendek tuh sebab berebut maggie . kfine . dea menang . damn !
love , ameera <3

0 orang puji Pinky Cun :3: