slide show #merdekaraya :')

 jejaka 5GEO ^^

dini , nadia , nazey , and sweety anis :)
maseh awal pagi . kena hias kelas tapi tak jadi pon . haha

syada . dini . nadia . nad .
awat kak nad muka lagu tu aihh ? #senyum tak perlu kata apa-2 :)

#SELAMAT HARI MERDEKARAYA 2011#

yana bertungkus lumus menghias kelas . :P

Sha , Kirah , Amyra .
amyra baru lepas make over sha . tapi diganggu oleh Kirah . HAHA

peace no war baby ^^

farah tak dak cermin kat rumah , so tak sempat bersiap kat rumah .
HAHA XD

panjat lha tinggi lagi sayangg . kalau jatuh bangun sendirik :D

 Kirah menyebok di belakang tabir . grrrr --'

Ameera Rose bersama bebudak SCIENCE .
#kak nad tajama comel berbaju blue muda . i loikeee <3

bukan aku yang rendah , tapi kirah yang pakai wedges sampai 4inci setengah  -..- 
damn it .

peace lha sangat hampa dua neyhh . HAHA

atudiaa , amyra gelak cover , 
first tyme neyhh :D HAHA

one , two , threee say cheeseeeeeeeeee ^^

farah and kirahhh lalola :D

tyme dekat dewan . out of quality T.T

kirah lagi . haih . banyak pulakk pic deaaa -.-

Tini & Cik Yahh :D

yeahh , neyh lha kengkawan aku . eyh , mana dini neyhh ? -.- 

anddd , this the besttt . nak frame kan lha nanty .
boleh buad kenangan . first tyme ada gambar full geng aku .
kalau tidak tuh , sorang dua mesti tadak punya . tambah-2 si hajat tuh . 
susaa gilaa nak amek pict dea . grrr ><

ini titeww dengan atienn . #selalu bercanggah pendapat . tapi kami okay <3

geng bas sekolah ^^

if you're alone , i'll be you shadow .if you want to cry , i'll be your shoulder .if you want a hug , i'll be your pillow .if you need to be happy , i'll be your smile .but anytime you need a friend , i'll just be me :-)

notakukupink : aku paling rendah sebab aku just pakai flat sandals , tak macam dorang . dorang semua pakai high heel . aku bukan takde heels . aku ada 18pairs dekat rumah . tapi segan nak pakai . nanty takut orang lain tenggelam plak . sebab nampak aku sorang ja --' kah kah kah *gelak tak ikhlas .

love , ameera <3

0 orang puji Pinky Cun :3: